Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ



Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
…12 ΜΗΝΕΣ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ…
Εμείς οι εργαζόμενοι από τα ζαχαροπλαστεία ΧΑΤΖΗΣ είμαστε σε επίσχεση εργασίας από τον Δεκέμβριο του 2011 και σε κινητοποιήσεις από τον Ιανουάριο του 2012.
Ο εργοδότης μας, επικαλούμενος την κρίση, μας έχει απλήρωτους από πέρυσι τον Αύγουστο. Μας χρωστάει επιδόματα αδείας, δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα, παλαιοτέρων ετών. Αποφασίσαμε να κινηθούμε πιο δυναμικά διεκδικώντας το δίκιο μας με παραστάσεις διαμαρτυρίας έξω από τα καταστήματα όταν εξαντλήσαμε όλα τα ένδικα μέσα, όπως αγωγές, ασφαλιστικά μέτρα, μηνύσεις. Ακόμη και σήμερα ο Χατζής αρνείται να μας πληρώσει, ενώ μας προτείνει να «δώσει» τα λεφτά μας (ενώ δεν αναγνωρίζει το σύνολο των χρημάτων που μας οφείλει) σε 36 ΔΟΣΕΙΣ, εάν και εφόσον παραιτηθούμε από την δουλειά, χωρίς άλλες αξιώσεις, εάν αποσύρουμε τις αγωγές πριν την εξόφληση και εάν σταματήσουμε τις κινητοποιήσεις.
 Ενώ εδώ και μήνες μας έχει κάνει μηνύσεις, μας έχουν συλλάβει με βάση τις προτροπές και τα ψέματα του ίδιου του Χατζή, μας έχει κάνει ασφαλιστικά μέτρα, προσλαμβάνει μέχρι και τώρα καινούριους εργαζόμενους για να σπάσει την επίσχεση εργασίας. Τώρα προσπαθεί με δόλια μέσα, απειλές και εκβιασμούς να μας τρομοκρατήσει  ώστε να σπάσει τον αγώνας μας. Απαντάμε ΟΧΙ σε συμφωνίες κοροϊδίας, όχι στους εμπαιγμούς της εργοδοσίας.
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΜΕ
Σας καλούμε όλους στις παραστάσεις διαμαρτυρίας. Γιατί η αλληλεγγύη είναι το σημαντικότερο όπλο των εργαζομένων.

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

Ανακοίνωση - καταγγελία



Την Τετάρτη 28 Ιούνη πραγματοποιήθηκε 24ωρη Πανελλαδική απεργία στον κλάδο του Επισιτισμού – Τουρισμού που κήρυξε η Ομοσπονδία. Μέλη του Συνδικάτου Επισιτισμού - Τουρισμού Θεσσαλονίκης, με αιχμή την κατάργηση των Κλαδικών Συμβάσεων Εργασίας και την υπεράσπιση όλων των εργασιακών μας δικαιωμάτων, πραγματοποίησαν αποκλεισμό από τις 7 το πρωί, στα ζαχαροπλαστεία Χατζής, στο κατάστημα της Βενιζέλου.
Εμείς οι εργαζόμενοι στα ζαχαροπλαστεία Χατζής συνεχίζουμε των αγώνα, για να μας καταβληθούν τα δεδουλευμένα και να επανέλθουμε πίσω στη δουλειά μας. Είμαστε σε επίσχεση εργασίας από τον Δεκέμβρη, ουσιαστικά σε μια απεργία διαρκείας ενώ πραγματοποιούμε δυναμικές παραστάσεις διαμαρτυρίας έξω από τα καταστήματα κάθε εβδομάδα.
Κατά την διάρκεια της κινητοποίησης – απεργίας, ο Χατζής μέσω του οικονομικού διευθυντή (της νέας εταιρίας που έχει ιδρύσει) Γόρδου Μενέλαου κάλεσε την αστυνομία να σπάσει την απεργιακή φρουρά ώστε να ανοίξει το κατάστημα. Η εισαγγελέας Θες/νίκης κινητοποιήθηκε γρήγορα, για να υπερασπίσει το «δικαίωμα στην εργασία». Έτσι στις 11:30 κατέφθασαν δυνάμεις των ΜΑΤ, το κατάστημα άνοιξε, όμως η κινητοποίηση συνεχίστηκε με παράσταση διαμαρτυρίας μέχρι αργά το μεσημέρι έξω από το κατάστημα.

ουτε βημα πισω – αγωνας μεχρι την νικη

Αναρωτιόμαστε και αγανακτούμε για την επιλεκτική "ευαισθησία" κάποιων στελεχών της δικαιοσύνης και της αστυνομίας, που με τόση ταχύτητα σπεύδουν να υπερασπίσουν την απλήρωτη εργασία, την ασυδοσία του εργοδότη Χατζή που έχει κάνει το μαγαζί κανονικό κάτεργο, πληρώνοντας όποτε θέλει ότι θέλει, καταπατώντας κάθε είδους εργατικού δικαιώματος. Την ίδια ώρα ώρα που κανένας εισαγγελέας δεν δείχνει κανένα ζήλο για τα εικονικά τιμολόγια του Χατζή, για το ότι ιδρύει όποτε θέλει εταιρίες με την σέσουλα για να αποφύγει την αποπληρωμή των χρεών του προς εμάς τους εργαζόμενους, προς το ΙΚΑ και το Δημόσιο.
 Εμείς οι εργαζόμενοι δηλώνουμε ότι θα συνεχίσουμε τον δίκαιο αγώνα μας μέχρι να δικαιωθούμε.
















Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Η ασυδισία και τρομοκρατία του Χατζή δεν έχει όριο

       Την Παρασκευή 8 Ιούνη σε προγραμματισμένη παράσταση διαμαρτυρίας που έγινε από την Επιτροπή Αγώνα εργαζομένων στα Ζαχαροπλαστεία Χατζής, από μέλη του Συνδικάτου Επισιτισμού - Τουρισμού και από αλληλέγγυους στον αγώνα μας, Ο εργοδότης Χατζής καθόταν αμέριμνος έξω από το κατάστημα της Βενιζέλου και έπινε τον καφέ του ενώ έβριζε συνεχώς όσους διαδήλωναν λέγοντάς τους "ουστ παλιό κουμμούνια, κοπρόσκυλα, δεν πρόκειται να πάρετε φράγκο"! Κατά την διάρκεια της κινητοποίησης σηκώθηκε και ήρθε απειλητικά προς εμάς, βρίζοντας ενώ λίγο έλειψε να χειροδικήσει!
          Ο εργοδότης Χατζής βρίσκει λεφτά για να κάνει διαφημίσεις σε όλους τους ραδιοφωνικούς σταθμούς της Θεσ/νίκης και Αθήνας, για να ιδρύει όποτε γουστάρει εταιρίες με σκοπό την αποφυγή όλων των χρεών του, για να προσλαμβάνει καινούριο προσωπικό με τις ίδιες συνθήκες εργασίας(απλήρωτους και ανασφάλιστους) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ!
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ
         Οι προσφορές που κάνει ο Χατζής στα γλυκά στηρίζονται στην απλήρωτη εργασία και τον ιδρώτα μας, στις ψεύτικες ελπίδες που δίνει στα νέα παιδιά που προσλαμβάνει και που δεν τους πληρώνει.
          Εμείς οι απλήρωτοι εργαζόμενοι θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας ακόμη πιο δυναμικά μέχρι να δικαιωθούμε
ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

...Από την Συναυλία Αλληλεγγύης στη Καλαμαριά

    Ευχαριστούμε την Συνέλευση Πολιτών Καλαμαριάς για την στήριξη και την συνδιοργάνωση της συναυλίας αλληλεγγύης στον αγώνα μας καθώς και όσους στήριξαν την εκδήλωσηόπως επίσης και όσους στιρίζουν οικονομικά, πολιτικά και ηθικά τον αγώνα μας.     
    Εμείς οι απλήρωτοι εργαζόμενοι στα Ζαχαροπλαστεία Χατζής συνεχίζουμε τον αγώνα και τις κινητοποιήσεις μέχρι να δικαιωθούμε!
 




Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Την  Παρασκευή 23/3 την ώρα της προγραμματισμένης παράστασης διαμαρτυρίας έξω από το κατάστημα της Βενιζέλου βγήκε από το κατάστημα ο εργοδότης Χατζής ( ο μπαμπάς ) και έβριζε και προπηλάκιζε τους εργαζόμενους, μέλη του Συνδικάτου, τους περαστικούς και τους καταστηματάρχες που του έλεγαν να πληρώσει τους εργαζόμενους, που κάθισαν να συμπαρασταθούν στον αγώνα μας. Ο Χατζής όμως αντί μας πληρώσει ωστε να γυρίσουμε πίσω στη δουλειά μας, βγάζει αγγελίες στο internet για προσλήψεις προσωπικού, βρίζει και προπιλακίζει εργαζόμενους, περαστικούς και καταστηματάρχες!
























Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΟΔΟΣΙΑΣ ΣΤΑ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΑ ΧΑΤΖΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ


Την Τετάρτη 21/3 εκδικάζονται στα δικαστήρια Θεσσαλονίκης τα ασφαλιστικά μετρά που κατέθεσε ο εργοδότης και ιδιοκτήτης της εταιρίας γαλακτοζαχαροπλαστεια ΧΑΤΖΗΣ Α.Ε. εναντίων μας, εναντίων του Συνδικάτου μας (Επισιτισμού - Τουρισμού νομού Θεσσαλονίκης – Πιερίας - Χαλκιδικής) και μελών του Διοικητικού Συμβουλίου.
Ο Στόχος του εργοδότη είναι να μας τρομοκρατήσει και να μας εκφοβίσει ώστε να σταματήσουμε τον αγώνα μας. Το προσπάθησε ήδη μια φορά με μήνυση που έκανε στις 19/1 που είχε ως συνέπεια την σύλληψης μας καθώς και 4 συνδικαλιστών από την αστυνομία.
Εμείς οι εργαζόμενοι των ζαχαροπλαστείων ΧΑΤΖΗ είμαστε σε επίσχεση εργασίας από 1/12/2011 και ενώ κάναμε καταγγελία στην επιθεώρηση εργασίας η οποία πέρασε σε αυτεπάγγελτη μήνυση προς τον εργοδότη, καθώς και αγωγές το μονό που εισπράξαμε ήταν τον εμπαιγμό και την αδιαφορία του εργοδότη. Συνέχιζε να μας λέει ότι δεν έχει χρήματα να μας ξεπληρώσει αλλά παράλληλα έχει ιδρύσει 2 νέες εταιρείες την ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΧΑΤΖΗΣ Α.Ε. και την ΓΛΥΚΕΙΑ ΕΣΤΙΑΣΗ Α.Ε.  για να αποφύγει την αποπληρωμή όλων των χρεών (χρεωστάει στο Ι.Κ.Α. και στο δημόσιο).
Γι’ αυτό και εμείς ξεκινήσαμε ειρηνικές κινητοποιήσεις έξω από τα καταστήματα για να διεκδικήσουμε τα δεδουλευμένα μας, και για να μην κλείσει και άλλο κατάστημα όπως αυτό στην Καμάρα και την μονάδα παραγωγής στο Λάκκωμα. Η απάντηση του εργοδότη Χατζή ήταν να μας σύρει στα δικαστήρια και να πάρει προσωρινή διαταγή ασφαλιστικών μέτρων ώστε εμείς αλλά και το Συνδικάτο να είμαστε σε απόσταση 50 και 25 μέτρων αντίστοιχα. Η δική μας απάντηση ήταν η συνέχιση του αγώνα μας σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα. Ήμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε μέχρι να ικανοποιηθούν τα αιτήματα μας σας καλούμε όλους να δείξετε έμπρακτα την συμπαράσταση σας στην παράσταση διαμαρτυρίας έξω από τα δικαστήρια.
Γιατί κανείς δεν μπορεί να μας στερήσει το δικαίωμα στον αγώνα
ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 21 ΜΑΡΤΗ ΩΡΑ 08:45 π.μ.
·                    Όχι στην εργοδοτική τρομοκρατία
·                    Όχι στην κατάργηση των συνδικαλιστικών ελευθερίων
·                    Να σταματήσουν οι διώξεις εργαζομένων και συνδικαλιστών
·                    Να καταβληθούν άμεσα τα δεδουλευμένα μας
·                    Να επανέλθουμε στις θέσεις εργασίας μας